wtorek, 29 marca 2011

Tasiemkowo


Przedstawimy dziś świetny sposób na uciszenie "syndromu rąk niespokojnych". Wystarczą satynowe tasiemki, tu przykładowo szer. 5 mm., szpilki i styropianowe jajeczka... Zachęcam do zrobienia takich jajeczek, to naprawdę proste! Trzeba tylko zwrócić uwagę na to, by forma nie była ze zbyt twardego styropianu, bo można się od razu zniechęcić ;)

Niedługo finał Candy Zajączkowego  i obiecaliśmy małą, dodatkową niespodziankę, która poleci do osoby wylosowanej z grona obserwatorów bloga. Prześlemy jej 3 takowe Tasiemkowe pisanki, w kolorkach, które się jej spodobają. A wybór jest duży i dla ułatwienia nadałam im kwiatowe nazwy... chyba tak z tęsknoty za ogrodem :D Pisanki można również zakupić TUTAJ  w różnych rozmiarach, lub bezpośrednio od nas. Zapraszam serdecznie!



Magnolie


Kaczeńce


Na łące


Fiołki


Tulipany


Żonkile


Chaberki


Dalie






I jeszcze w tercecie :D
Ślicznie dziękujemy za wszelkie komentarze, troszkę teraz zaniedbujemy blogowe światy, ale to tylko chwilowo :DDD Pozdrawiamy serdecznie! Niezmiernie nam miło, że nas odwiedzacie i zostawiacie ciepłe słowo!


14 komentarzy:

  1. Śliczne - już wybrałam kolor - gdyby miały do mnie trafić :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no - Wy na prawdę niezłe jaja sobie robicie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są i gdybym miała wybierać,to chyba wybrała bym.....wszystkie:)Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich jeszcze nie widzialam. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie... I te kolorki... Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przepiękne. Nie widziałam takich nigdzie. Świetny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, ja jeszcze nie próbowałam takich wstążeczkowych sama robić.
    Może jeszcze zdążę :):)
    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń

Podaruj refleksję, myśl, czy też słowo kosmate... Ucieszysz nas tym niezmiernie:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...