piątek, 16 marca 2012

Kotki marcowe czyli pisanki w nowych kolorach

Właśnie uplotły się ostatnie sztuki pisanek tasiemkowych, tych jajeczek styropianowych, którymi chwaliliśmy się Wam dokładnie rok temu . Tym razem pokusiliśmy się o kolejną wariację kolorystyczną, inspirowaną wierzbowymi, mięciutkimi baziami i tym oto sposobem powstały

"Srebrne kotki marcowe"






*
Na wierzbie
nad samym rowem —
srebrne kotki marcowe
na deszczu i na słocie
srebrnieją im futra kocie.
Plucha
i zawierucha. co wyliże brzuch do sucha
Ale kotki marcowe nie piszczą.
Huśtają się na gałązkach.
Mruczą:
— Nareszcie wiosna!
I sierść mają coraz srebrzystszą. 

Joanna Kulmowa  „Kotki marcowe” 

* Pozdrawiamy wiosennie, życząc udanego weekendu *
ach, zapowiada się cudnie słoneczny :)

*

14 komentarzy:

  1. Niebanalne i szalenie klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Popiel mnie zachwyca...
    Te pisanki są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ... jakie ładne ... takie nietypowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ale moje od Was piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Joasiu :) nie sposób się z Tobą nie zgodzić- kto widział ten wie:))) Pozdrawiamy wiosennie:D

      Usuń
  5. Piękne zrstawienie kolorów! Efekt dostojno-wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. zestawienie*
    Znów enter był szybszy od mojej pobieżnej wzrokowej korekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu:) właśnie wybuchła mi minifrezarka- o mało zawału nie dostałam, bo huk jak z pistoletu... i tyle z mojej radości na ażurowe jajeczka:((( zdążyłam tylko dwie dziurki wyciąć...

      ja też tak mam z enterem, tyle, że nader często nie trafiam w klawisze i wychodzą mi słówka zupełnie niezrozumiałe:DDDD

      Usuń

Podaruj refleksję, myśl, czy też słowo kosmate... Ucieszysz nas tym niezmiernie:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...