czwartek, 14 marca 2013

Stroiki gniazdka

Za oknem wciąż biało
-Jaki kolor mam dać ? Tu ma być taki gorzki pomarańczowy środek kwiatka?- rzuca Norbert w moją stronę pokazując pisankę, którą właśnie kończy.
- Tak, gorzki pomarańczowy będzie idealny, cokolwiek to jest :)

Czyli zima zaczyna nam doskwierać, a stroiki powstają są nieco smutne...





Ale nic to, jeszcze tylko 8 dni naszej Candy zabawy i rozwiąże się wór z kolorowymi podarkami, kto ma ochotę na pisanki po szczegóły zagląda TUTAJ,
albo klika sobie w poniższe zdjęcie :) 

Zapraszamy serdecznie



***

3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego "gorzkiego pomarańczowego". :) A stroik jest bardzo ładny, nawet w takich stonowanych barwach. Myślę, że będzie pasował do wielu wnętrz. Kwiatki są? Są. Coś a la trawka jest? Jest. Jajeczka są? Są. Ot, taka wiosna w delikatnym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe :D Gorzki pomarańczowy :) Jestem ciekawa, czy rozumiem to określenie tak samo ;)

    A przy okazji, zapraszam na konkurs z Kapibarą!
    http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/03/konkursowa-kapibara.html
    Niezwykłe nagrody!!

    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, ja ten gorzki pomarańczowy nie omieszkam zaprezentować :) tylko skończy się lakierowanie...

    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń

Podaruj refleksję, myśl, czy też słowo kosmate... Ucieszysz nas tym niezmiernie:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...